Agenda ledenvergadering 30 maart 2016

28 maart 2016 - Agenda van de Algemene Ledenvergadering op woensdag 30 maart 2016, aanvang 19.30 uur, Burgerzaal Stadhuis Leiden.

1. Opening

2. Ingekomen stukken en mededelingen

3. Notulen extra ledenvergadering 1 juli 2015 (zie website en Oud Leiden Nieuws 3 (2015)). De notulen van de algemene ledenvergadering van 25 maart 2015 zijn reeds goedgekeurd tijdens de extra ledenvergadering in juli van het vorig jaar.

4. Jaarverslag 2015

5. Financiële jaarstukken Verslag van penningmeester en kascommissie (dhr. R. Hogenelst en dhr. W. Laman), decharge bestuur. Benoeming nieuwe kascommissie. Het bestuur stelt voor over te gaan tot een kascommissie bestaande uit drie leden. Aangezien dhr. Hogenelst aftredend is, moeten twee nieuwe leden worden benoemd.

6. Uitbreiding bestuur
Het bestuur stelt voor tot uitbreiding van het bestuur over te gaan met één lid. Op die beoogde uitbreiding is de profielschets van toepassing die u op de website en in Oud Leiden Nieuws aantreft. Het bestuur is voornemens een kandidaat voor te dragen, maar wijst op het gestelde in HHR art. 3 lid 1, waardoor kandidaten door ten minste tien leden gezamenlijk bij de secretaris schriftelijk kunnen worden voorgedragen, uiterlijk vier dagen voor de vergadering.

7. Sluiting, gevolgd door de lezing Jeroen Windmeijer (gewijzigd programma, bekijk hier).